Pages

Tuesday, January 4, 2011

Permulaan

Hari ini adalah hari ke2 aku ke kelas...wlaupon ade sdikit kemalasn dlm dr aku  nie,,tp aku cube jgk untuk fight mls aku...sem nie aku kene gajin2 bnyk skit coz aku dah jatuh kan result sem 5...erm...sem 5 sem plin aku mlas n pling bnyk dugaan dan ujian untuk aku....tp aku redha dgn setiap ape yg di uji oleh Allah untuk diri ku ini... erm aku yakin mesti ade hikmah nye...erm aku berharap agar sem ni aku lebih cekal untuk face cbaran yg bakal ku temu...insya'allah...

6 comments:

  1. kemalasan punca utama kerugian masa..
    jauhi malas,, dekati rajin..
    acececece~ haha.. sy p0m mls sgt2 first week ni.. mood masih duk umah..
    xpe izam, all the best 4 de last sem~!! cay0k2~

    ReplyDelete
  2. erm...insya'allah...terima kasih kwn2 atas dorangan yg dberikan...huhuhuhuu..smg kite same2 xtergolong dlm org yg mls...heheheh

    ReplyDelete
  3. oit..haha
    motif ko nak letak muke aku time kanak kanak kt atas tu? hahaaa

    blogwalking.. i follow u..
    follow me back :)

    n, aku akan komen kaw kaw post ko..hihi
    ko pn rajin2 la usha blog aku..heheh

    ReplyDelete
  4. ermmm...alah...dah gambo ko comel sngt..aku gune lah...huhuh

    owright..i follow u too...

    comform kene coment kaw kaw gak..hahah

    ReplyDelete
  5. moga dirimu sntiasa mnjadi insan yg tabah menempuh ujian dan dugaan yg mendatang..moga stiap yg mndatang itu dihapi dgn senyuman..

    ReplyDelete