Pages

Wednesday, September 17, 2014

Trip to Ipoh ( Throwback April 2014 )

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera... hari ini aku nak share sikit trip ke Ipoh.. Actually bukan lah trip sangat pon... just teman buddies aku g umah member dia tunang kat sana... and honestly aku dah tak ingat nama tempat yg kita orang pergi.. just nak cakap.. Kat Ipoh ni banyak kehidupan semula jadi yang sangat cantik disekelilingnya... tengok jelah gambau ni...

 Ni Air Terjun ape ntah namenye yang terletak di Ipoh jugak.. kat Air Terjun ni lah aku kene pacat dan Sony Xperia P aku drowning into the water...




 Selfie habis-habisan..












 Ni kita orang makan dekat Mee Udang... sangat jauh dari Ipoh... harganya boleh tahan.. Tapi rasanya biasa2 saja...


 Sempat pose di Belakang Umah kawan baru ni... memang cantik view dia..






Saje nak test Sony Xperia Z under water...

Piss : Pergi perak ni sangat memory untuk aku coz kat Ipoh nilah Phone aku pergi menigalkan aku selamanya... jodoh xpanjang bersama xperia p yang tak boleh tahan nafas dalam air macam adik2 dia xperia Z series... bukan rezeki aku...

No comments:

Post a Comment